Oferta pracy – OPERATOR LINII TECHNOLOGICZNYCH

Do najważniejszych obowiązków osoby zatrudnionej należeć będzie:

  • sprawne i efektywne prowadzenie procesów produkcyjnych na liniach techniczno – technologicznych Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych, zgodnie z obowiązującymi planami produkcyjnymi i instrukcjami eksploatacyjnymi,
  • nadzór nad prawidłową pracą i maksymalnym wykorzystaniem zdolności produkcyjnych linii technologicznych,
  • dbałość i nadzór nad prawidłową realizacją zadań przez podległych pracowników, kierowanie
    i organizacja prac związanych  z rozwiązywaniem problemów na powierzonym obszarze,
  • ciągła analiza i optymalizacja procesów produkcyjnych,
  • sprawne reagowanie na stwierdzone awarie i nadzór nad ich usuwaniem,
  • opracowywanie harmonogramów pracy podległych pracowników,
  • raportowanie wielkości produkcji i czasów przestojów.

Nasze wymagania

  • co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku pracy,
  • wykształcenie co najmniej średnie techniczne związane z elektroniką/automatyką przemysłową i/lub mechaniką,
  • znajomość technicznej obsługi maszyn i urządzeń,
  • podstawy obsługi komputera,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • skoncentrowanie na osiąganiu wyznaczonych celów,
  • zdolność szybkiego rozwiązywania problemów,
  • mile widziane uprawnienia SEP „E” do 1 kV komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych,
  • samodzielność w realizacji zadań oraz inicjatywa i konsekwencja w działaniu,
  • rzetelność, sumienność, lojalność.

Dodatkowym atutem będzie znajomość prawa ochrony środowiska ze szczególnym uwzględnieniem ustawy o odpadach oraz rozporządzeń wykonawczych dotyczących instalacji MBP.

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełny etat,
  • wdrożenie i szkolenie na stanowisku pracy,
  • podnoszenie kwalifikacji zawodowych poprzez uczestnictwo w szkoleniach wewnętrznych
    i zewnętrznych,
  • możliwość zdobycia nowego doświadczenia w branży odpadowej,
  • stabilne warunki zatrudnienia,
  • wynagrodzenie adekwatne do realizowanych obowiązków i osiąganych wyników.

Informacje dodatkowe tel. 48/380 20 11. Zainteresowanych prosimy o składanie aplikacji drogą e-mailową na adres kadry@radkom.com.pl.

Jednocześnie prosimy o umieszczenie w dokumentach aplikacyjnych następującej klauzuli:

„Zgodnie z art.6 ust.1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016r.) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb aktualnej
i przyszłych rekrutacji”.

Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119
z 04.05.2016) informuję, iż:

1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest  PPUH „RADKOM” Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu, ul. Witosa 94
2) kontakt z Inspektorem Ochrony Danych – iod@radkom.com.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji / przyszłych rekrutacji – na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. oraz Kodeksu Pracy z dnia 26 czerwca 1974 r.

4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres rekrutacji / okres tej i przyszłych rekrutacji
5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody
6) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego
7) podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne
8) Pani/Pana dane będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. Zautomatyzowane podejmowanie decyzji będzie odbywało się na zasadach określonych w regulaminie rekrutacji, konsekwencją takiego przetwarzania będzie kontakt tylko z wybranymi kandydatami.